Advies voor merchandising

Uw Pharma partner!

 

Ontdek het concept

Concept voor de adverteerders

Vaststelling op vlak van apotheken:

  • Talrijke totems, displays, affiches
  • Beperkte ruimte per campagne
  • Aanwezigheid van concurrentie in dezelfde vitrine
  • Belangrijke productiekosten maar:
    • Kost van de plaatsing zonder garantie
    • Duur van de actie zonder garantie
  • Werkelijke mogelijkheid om de ROI (return on investment) voor laboratoria te verbeteren

Het voorstel van PharmAction

Organisatie en coördinatie van uw zichtbaarheidscampagnes in de apotheek met als doel het optimaliseren van:

  • Zichtbaarheid en duur van de actie
  • Aantal deelnemende apotheken
  • Tijd van de commercieel vertegenwoordiger in de apotheek: hun rol is niet die van de plaatsing van het materiaal maar wel van het verkopen van uw producten

Apothekerpartners

Belofte van het netwerk

  • Het behouden van uw uitstalling in de vitrine gedurende minstens 4 weken lang
  • Geen promotie van een concurrent in de vitrine tijdens deze periode
  • Garantie van de exclusiviteit in de ruimte die ter beschikking wordt gesteld
  • Ter beschikking stellen van een de toonbankuitstalling

Modus operandi

  • PharmAction werkt in nauwe samenwerking met het apothekennetwerk en communiceert op voorhand een reeks informatie
  • Zending van de bevestiging van de deelname
  • Zending van algemene informatie betreffende de campagne (product, reclamecampagne,...)
  • Communicatie over het soort visuals die worden gebruikt
  • Meedelen van de data van het bezoek van de merchandiser => hogere doeltreffendheid van de plaatsing van de uitstalling

PharmAction kort uitgelegd

Kwalitatieve campagne

Vitrineruimte, strategische uitstalruimtes, exclusiviteit, tijdsduur, 100% plaatsingsgehalte.

Selling-in + selling-out actie

Planning, combinatie met PLV-indoor

Gecoördineerde campagne

Planning, timing, PLV-formaat, overeenkomst met apothekers, producten en/ of plaatsing.

Prospectencontact

Lijst van apothekers die geen klant zijn.

Ons team

  • 100% tot uw dienst
  • Het Pharmaction team bestaat uit een partnerschap tussen iDklic (digitale communicatie in apotheken) en Profield (merchandising), twee actieve bedrijven in de apothekensector sinds talrijke jaren.
  • Het Field Team (bestaande uit 15 ervaren merchandisers) heeft doorheen de jaren reeds nauwe vertrouwensbanden met apothekers gesmeed.

Onze diensten

Category management

Plaatsing van vitrine(s)

Het opstellen van uw PLV

E-reporting via ons platform

Contact

Wij bevinden ons hier!

106-108 Berthelotstraat 1190 Brussel
Google Maps

+32 475 824 167

sebastien.colin@pharmaction.be

Een tijdschrift voor professionelen?

Schrijf u in op onze nieuwsbrief om de maandelijkse nieuwigheden van de apotheekwereld te ontvangen.